Αγάπησέ με – Άλντα Μερίνι

Posted on 2 Σεπτεμβρίου 2016

1


Αγάπησέ με – Άλντα Μερίνι

Άλντα Μερίνι, (1931 - 2009) ιταλίδα ποιήτρια.

Άλντα Μερίνι, (1931 – 2009) ιταλίδα ποιήτρια.

Αγάπησέ με – Άλντα Μερίνι

(απόδοση στα ελληνικά: Σούκουλης Δημήτρης)
Αγάπησέ με
τώρα που δεν έχω πια λέξεις
για να σε κάνω να ερωτευτείς
τις σιωπές μου
γεμάτες χαρά,
που δεν θα μπορέσεις να δεις.
Αγάπησέ με ακόμα,
θα ‘ναι μόνο τα μάτια μου,
που θα σου πουν το πάθος μου
και τα χείλη μου,
που θα σου διηγηθούν
πράγματα που δύσκολα λέγονται.
 
 
Μόνο για τη μετάφραση
Amami
ora che non ho parole
per farti innamorare
dei miei silenzi
pieni di gioia,
che non potrai vedere.
Amami ancora,
saranno solo gli occhi
a dirti la mia passione
e le mie labbra,
a raccontarti
cose difficili da dire.
πηγή:
Posted in: Uncategorized