Φανέρωσέ μου την μάσκα που κρύβεις… (1),Φανέρωσέ μου την μάσκα που κρύβεις… (2)

Posted on 28 Αὐγούστου 2020

0



Φανέρωσέ μου την μάσκα που κρύβεις… (1)
,
Φανέρωσέ μου την μάσκα που κρύβεις… (2)

Παρασκευή 28 Αυγούστου. Στο βαθμό που η αντίθεση στην υποχρεωτική μασκοφορία στηρίζεται σε επιχειρήματα περί υγείας, τότε εκείνοι που έχουν αυτήν την προσέγγιση κάνουν ένα σημαντικό λάθος. Είναι πολύ πιθανό ότι θέλουν να το κάνουν· αυτό, όμως, δεν μικραίνει την σημασία του. Ψωνίζουν απ’ το ίδιο καλάθι απ’ όπου ψωνίζει η τρομοεκστρατεία: το καλάθι του υγιεινισμού… Ωστόσο αυτό το πεδίο αντιπαράθεσης “υγιεινισμός εναντίον υγιεινισμού” είναι υπονομευμένο.Όσοι / όσες υποστηρίζουν ή αποδέχονται την υγιεινιστική τρομοεκστρατεία κινούνται από μια πίστη που δεν είναι καινούργια. Είναι ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένη, «γεννημένη» απ’ την δεκαετία του 1980 και μετά στον λεγόμενο «αναπτυγμένο καπιταλιστικά κόσμο». Ως πριν μερικούς μήνες ήταν μια πίστη λίγο-πολύ ατομική στις τελετουργίες της. Βρήκε όμως «επιτέλους» την συστηματική (και όχι τυχαία) κεφαλαιοποίηση / καθοδήγησή της: Πιστεύω εις μια βιομηχανία υγείας, μητέρα, παντοκρατόρισσα, δημιουργό υγείας και θεραπειών, ορατών τε πάντων και αοράτων…Αυτή η καινούργια, αναβαθμισμένη σπονδή στον βιομηχανικό / κρατικό υγιεινισμό και οι νεοφώτιστοι σ’ αυτήν την μαζικά και οργανωμένα παραγόμενη μεταφυσική, μπορεί να γίνουν ιδιαίτερα επιθετικοί και επικίνδυνοι αν νοιώσουν ότι χάνουν «τον παράδεισο της αιώνιας ζωής κάτω απ’ τα πόδια τους». Αλλά εκείνοι που δεν αποδέχονται (ειδικά) τις μάσκες, δεν είναι κατ’ ανάγκην «άπιστοι». Μπορεί κάλλιστα να υποστηρίζουν μια κάπως διαφορετική εκδοχή υγιεινισμού.Τι είναι λοιπόν οι μάσκες και η γενικευμένη χρήση τους; «Προστασία»; Ή «κίνδυνος»; Στις 4 Αυγούστου (η διαγώνιος του θεάματος 5 και 6) παρουσιάσαμε όχι φήμες και ψευτιές αλλά επιστημονικά ντοκουμέντα, μέσα απ’ τα οποία αποδεικνύεται ότι οι μάσκες είναι, βασικά, άχρηστες από υγιεινομική πλευρά! Επαναλαμβάνουμε: ΑΧΡΗΣΤΕΣ!Αν όμως είναι άχρηστες από υγιεινομική άποψη μήπως είναι χρήσιμες από κάποια άλλη; Ναι, ακριβώς. Είναι πολιτικά χρήσιμες! Σαν σύμβολο της πίστης στις πειθαρχικές αρμοδιότητες του κράτους, των βιομηχανιών, των ειδικών τους! Αλλά αυτό είναι εντελώς διαφορετικό απ’ το αν είναι «υγιεινές» ή όχι!! Είναι εντελώς διαφορετικό επειδή (και) οι μάσκες σηματοδοτούν την βιοπολιτική της καπιταλιστικής 4ης βιομηχανικής επανάστασης, την βίαιη «διόρθωση» των σωμάτων…Απ’ αυτή την σκοπιά, και εφόσον οι «πιστοί», οι μηχανισμοί που τους διαμορφώνουν σαν τέτοιους και τα συμφέροντα που εξυπηρετούνται είναι πλέον σαφέστατα, οι «άπιστοι» ΔΕΝ μπορούν να είναι «ολίγον άπιστοι»!!! Άπιστοι μεν για την «υγιεινότητα» της μάσκας, πιστοί όμως στα γενικά υγιεινιστικά προτάγματα του όψιμου καπιταλισμού!Ή είσαι άπιστος εφ’ όλης της ύλης του δόγματος, ή δεν είσαι! Ή αρνείσαι την υγιεινιστική τρομοεκστρατεία και όλη τη μεταφυσική και την πολιτική οικονομία της, εκ βάθρων, ή σε καταπίνει! Η part time απιστία είναι εύκολο να περικυκλωθεί και να πλαγιοκοπηθεί. Εφόσον πρόκειται για βιοπολιτική μεγάλου βεληνεκούς, είναι εύκολο στα αφεντικά και στους λακέδες τους να «εξελίξουν» την έγνοια τους για το καλό του λαού σε ζήτημα δημόσιας τάξης…Αυτή είναι άλλωστε η μεθόδευση απ’ την αρχή!!!(φωτογραφία: Ούτε ένας τόσος δα covidάκος δεν περνάει! Ο πιο σίγουρος εξοπλισμός!!!)

Φανέρωσέ μου την μάσκα που κρύβεις… (2)

Παρασκευή 28 Αυγούστου. Το θεωρούμενο ισχυρότερο επιχείρημα υπέρ της «υγιεινής αξίας» της μάσκας είναι … τα χειρουργεία. Το έχουμε ειρωνευτεί, αλλά έχει και μια ενδιαφέρουσα πλευρά.Το πρωτό μισό της είναι η οργανωμένη σύγχιση. Όσοι χειρουργούνται έχουν αναισθητοποιηθεί πριν, συνεπώς κανείς δεν έχει άμεση εικόνα ενός χειρουργείου, εκτός αν δουλεύει σ’ αυτό. Απ’ την άλλη οι πάντες έχουν βρεθεί τουλάχιστον μια φορά στη ζωή τους σ’ ένα νοσοκομείο, για σοβαρό ή λιγότερο σοβαρό λόγο. Συνεπώς είναι κοινή γνώση πώς ούτε οι γιατροί, ούτε οι νοσηλευτές / νοσηλεύτριες φορούν (φορούσαν ως πριν λίγους μήνες) μάσκες· παρότι είναι γνωστό ότι τα νοσοκομεία είναι εκτροφεία μολύνσεων (και τα ελληνικά είναι απ’ τα χειρότερα στην ε.ε.)!Γιατί, λοιπόν, είναι απαραίτητο να φοράνε μάσκες στα χειρουργεία; Δεν χρειάζεται εμπειρία, αρκεί η κοινή λογική. Αν ανοίγεις ένα σώμα (για οποιονδήποτε λόγο) ακόμα και μικρόβια που αν ακολουθούσαν την αναπνευστική διαδρομή θα ήταν ακίνδυνα, μπορεί να προκαλέσουν μόλυνση σε κάποιο / α όργανο/α…. Αυτό που είναι ακίνδυνο σε άλλα τμήματα του νοσοκομείου μπορεί να γίνει επικίνδυνο αν «κάτσει» σ’ ένα εσωτερικό σημείο του σώματος στη διάρκεια μιας εγχείρησης· γι’ αυτό χρειάζονται οι μάσκες, και γι’ αυτό λέγονται χειρουργικές, κι όχι ιατρικές ή μάσκες υγείας! Προορίζονται για ειδική χρήση, είναι μέρος του χειρουργικού εξοπλισμού, όπως τα νυστέρια – τελεία και παύλα!Τι σχέση έχει αυτό με το να περπατάς στο δρόμο ή να μπαίνεις σ’ ένα μαγαζί; Καμμία. Σκέτη προπαγάνδα τρόμου, που σημαδεύει όχι στα πνευμόνια αλλά στο μυαλό, στις σκέψεις, στις συνειδήσεις. Επιδιώκει την παράλυση της σκέψης, ακόμα και της απλής λογικής!Υπάρχει κι άλλο μισό όμως στο «επιχείρημα του χειρουργείου». Γιατί δεν χρησιμοποιείται το επιχείρημα Μα τις φοράνε (τις μάσκες) οι ασιάτες, δεν τους βλέπετε; Δεν παθαίνουν τίποτα!!! Μ’ άλλο λόγια: γιατί θεωρούνται προτιμότεροι οι χειρούργοι και όχι οι νοτιοκορεάτες, οι ιάπωνες, οι κινέζοι;Εδώ ξεβρακώνονται οι ειδικοί της τρομοπαραγωγής!!! Προφανώς ΔΕΝ θέλουν να αναφερθούν στους ασιάτες γιατί υποψιάζονται πως θα είναι εύκολο να συσχετιστεί η μάσκα στο πρόσωπο με διαφορετικά πολιτιστικά / κοινωνικά ήθη και έθιμα… Που, για διάφορους λόγους (ακόμα και ρατσιστικούς…) μπορεί να θεωρούνται από αδιάφορα έως εχθρικά στις δυτικές κοινωνίες.Έχουμε, λοιπόν, όχι μια «συμβουλή υγείας» αλλά μια πολιτική / ιδεολογική μανούβρα!!! Η «μάσκα», σαν επίδικο, αποσπάται απ’ το υπαρκτό «κοινωνικό παράδειγμα / περιβάλλον» της (τις ασιατικές κοινωνίες) και τοποθετείται σ’ ένα τεχνικό περιβάλλον (τα χειρουργεία) όχι επειδή κάτι τέτοιο είναι «πειστικό» από υγιεινιστική άποψη (δεν είναι!!!) αλλά επειδή είναι βολικό πολιτικά. Ο χειρούργος, ένας ειδικός της υγείας, αποπνέει μια αυθεντία, ένα κύρος· δεν μπορεί, λοιπόν, να γίνει καθοδηγητής των μαζών;Αυτή η διαχείριση της συνηγορίας στο μασκάρισμα είναι μια επιπλέον απόδειξη ότι η υγιεινιστική αξία του είναι αδιάφορη – για τους τρομοκράτες. Είναι ικανοί να αρχίσουν να διαδίδουν αύριο ότι ο covid-19 περνάει κι απ’ τα αυτιά, και να επιβάλλουν μεθαύριο να φοράμε υποχρεωτικά μπαντονέτες στ’ αυτιά μέρα – νύχτα· αν αυτό τους χρειάζεται σαν απόδειξη της εξουσίας τους!Κάθε βιοπολιτική στον ύστερο καπιταλιστικό κόσμο (για παράδειγμα: κάθε βιοπολιτική που διαμορφώνεται απ’ τις φαρμακοβιομηχανίες και τους λακέδες τους…) στόχο έχει την μαζική αποβλάκωση, την ευπιστία, την πειθαρχία των πληθυσμών – τίποτα λιγότερο…

Τι είναι μολυσματικό;

Παρασκευή 28 Αυγούστου. H αυριανή διαδήλωση στο Βερολίνο απαγορεύτηκε· και περιμένουμε να δούμε αν θα γίνει «παράνομα»… Αύριο υπάρχει επίσης μεγάλη αντιτρομοκρατική διαδήλωση στο Λονδίνο – με κεντρικό σύνθημα την αποκατάσταση όλων των ανθρώπινων δικαιωμάτων που έχουν καταπατηθεί… Η διαδήλωση (πιθανόν και επόμενες) γίνεται εν όψει της ψήφισης, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, δίχρονης παράτασης των «μέτρων έκτακτης ανάγκης» και, κυρίως, της εξουσίας έκτακτης ανάγκης. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει κάτι τέτοιο.Όπως κάνουμε συχνά όταν δεν ειρωνευόμαστε, δοκιμάσαμε να δούμε και την απέναντι πλευρά. Αναρωτηθήκαμε κατά πόσο η «μολυσματικότητα» των διαδηλώσεων ενάντια στην κατάσταση «έκτακτης ανάγκης» μπορεί να επικαλεστεί κάποια στοιχεία. Κάποια νούμερα απ’ αυτά που τόσο έχουν αγαπήσει να διαστρεβλώνουν τα αφεντικά στα θανατόμετρα και στα κρουσματόμετρα.Ψάξαμε να βρούμε την «μολυσματικότητα» μιας άλλης πρόσφατης διαδήλωσης, ιδιαίτερα μαζικής, αντιρατσιστικής, που έγινε στο Λονδίνο, μετά την δολοφονία του George Floyd (φωτογραφία επάνω). Στην οποία, όπως βλέπετε στην φωτογραφία, τα αντικοινωνικά μέτρα της τρομοεκστρατείας τηρήθηκαν ελάχιστα· και μόνο εθελοντικά.Η διαδήλωση εκείνη έγινε στις 21 Ιούνη, ημέρα Κυριακή, στο κέντρο της πόλης. Προσθέτοντας 14 ημέρες (το διάστημα κατά το οποίο «ο θάνατος που σκορπίζει στον διάβα του ο covid-19 κάνει θραύση») + μια ακόμα μέρα bonus από πάρτη μας, φτάνουμε στην Κυριακή 5 Ιούλη. Κανονικά, αν ίσχυαν οι ρητορείες των τρομοκρατών, μέσα σ’ αυτό το δι-βδόμαδο θα έπρεπε να έχει γίνει χαμός στην επικράτεια της αυτού μεγαλειότητας· οι αντιρατσιστές και οι αντιρατσίστριες θα έπρεπε να έχουν τινάξει το σύστημα υγείας στον αέρα… Ή, έστω, να αργοπεθαίνουν στα σπίτια τους.Ο ως τις 21 Ιούνη συνολικός αριθμός επίσημα διαπιστωμένων κρουσμάτων στη μεγάλη βρετανία ήταν 275.713. Στις 5 Ιούλη ήταν 286.247 – μια διαφορά 10.534 positive, σε ολόκληρη την επικράτεια. Δεν ασχοληθήκαμε με νεκρούς σ’ αυτό το διάστημα, για να μην ακούσουμε την βλακεία ότι οι διαδηλωτές ήταν γενικά νέοι σε ηλικία, οπότε έγινε μεν τεράστια διασπορά αλλά δεν κατέληξε κόσμος στα νοσοκομεία. Μείναμε στα κρούσματα.Πιο αναλυτικά (και συγγνώμη για την επιμονή) τα «νέα κρούσματα» στις 21 Ιούνη (άσχετα απ’ την διαδήλωση) ήταν 1.106. Τις επόμενες ημέρες ήταν διαδοχικά: στις 22/6: 868… στις 23/6: 834… στις 24/6: 591… στις 25/6: 1.013… στις 26/6: 1.251… στις 27/6: 806… στις 28/6: 816… στις 29/6: 737… στις 30/6: 624… στις 31/6 : δεν υπάρχουν στοιχεία… στις 1/7: 751… στις 2/7: 578… 3/7: 521… στις 4/7: 626… στις 5/7: 518…

Επειδή από μόνα τους αυτά τα νούμερα μπορεί να μην λένε κάτι, να επάνω ο αντίστοιχος πίνακας. Οι δύο εβδομάδες είναι μέσα στον κίτρινο κύκλο. Και είναι σαφές: η μαζική αντιρατσιστική συγκέντρωση και διαδήλωση, με χιλιάδες διαδηλωτές επί ώρες χωρίς μασκάρισμα και κοινωνική αποξένωση, όχι μόνο ΔΕΝ προκάλεσε έναν Αρμαγεδώνα θανάτου, αλλά – αντίθετα – η γενική πτωτική τάση «μολύνσεων» συνέχισε ομαλά.Υπάρχει κάποιο ηθικό δίδαγμα; Το γνωστό: η εξουσία αρρωσταίνει! Και σκοτώνει!!

Κι όμως το έκαναν!

Πέμπτη 27 Αυγούστου. Το ομοσπονδιακό κρατίδιο του Βερολίνου έχει (μετά τις εκλογές του ’16) κυβέρνηση «συνασπισμού της αριστεράς»: SPD (σοσιαλδημοκράτες) + Die Linke (αριστέρα) + Πράσινοι.Κι όμως. Η αριστερά (του κράτους και του κεφάλαιου) έκανε το βήμα: απαγόρευσε μια συγκέντρωση / διαδήλωση, προγραμματισμένη στο κέντρο της πόλης για το ερχόμενο Σάββατο (29 Αυγούστου)…. Ω, για όνομα των ιερών και των όσιων της δημοκρατίας: δεν είναι αυτό που νομίζετε!! Ο επί των εσωτερικών υπεύθυνος της Βερολινέζικης κυβέρνησης Andreas Geisel, το ξεκαθάρισε:…Δεν είναι μια απόφαση ενάντια στην ελευθερία του συνέρχεσθε, αλλά μια απόφαση υπέρ της προστασίας απ’ την μόλυνση…Και επειδή η «ελευθερία του συνέρχεσθε» έχει αρχίσει να παίρνει μορφή φαντάσματος στις αναπαραστάσεις που οργανώνουν οι εξουσίες, συνέχισε:… Το Βερολίνο δεν θα γίνει σκηνή για τους αρνητές του κορονοϊού… και τους δεξιούς εξτρεμιστές…Δεν είναι ο «κίνδυνος της μόλυνσης»! Είναι η απόρριψη των κυρίαρχων θεωρημάτων…. Τι προηγείται και τι ακολουθεί; Πρώτα η απαγόρευση και μετά η προβοκάτσια ή το ανάποδο; Ακροδεξιούς εξτρεμιστές έχει στο κοινοβούλιό του ο κυρ Andreas, και σίγουρα δεν απαγορεύει τις συγκεντρώσεις της «εναλλακτικής για την γερμανία»… Εκείνοι, δε, που απορρίπτουν τα πραξικοπήματα και την κατάργηση ελευθεριών και δικαιωμάτων δεν είναι υποχρεωτικά «αρνητές του κορονοϊού» – αν και υπάρχουν και τέτοιοι.Την 1 Αυγούστου έγινε μια τέτοια συγκέντρωση / διαδήλωση στο Βερολίνο. Δεν την είχαν απαγορεύσει, επειδή περίμεναν ίσως ότι θα ήταν μερικές εκατοντάδες “γραφικοί”. Έπεσαν έξω. Ήταν δεκάδες χιλιάδες – το μέγεθος τρόμαξε τους λακέδες του βιο-πληροφορικο-ασφαλίτικου συμπλέγματος. Τόσο στη γερμανία όσο και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη, όπου επίσης έγιναν εκείνες τις ημέρες μεγάλες διαδηλώσεις. Προκειμένου να κάνουν πιο βρώμικη την προβοκάτσια εναντίον όσων απορρίπτουν την τρομοεκστρατεία, σίγουρα στη γερμανία, τους έχουν ονομάσει «αρνητές»… Για να τους σχετίζουν με τους αρνητές του Ολοκαυτώματος, δηλαδή τους ναζί.Η ιδεολογική και πολιτική σύνθεση τέτοιων διαδηλώσεων είναι όντως πρόβλημα – αλλά όχι για τα κράτη και τα αφεντικά. Το πρόβλημα αφορά τα αντικρατικά, αντικαπιταλιστικά υποκείμενα. Όπως τα αφορά και η προβοκατόρικη διαστρέβλωση των πολιτικών τους χαρακτηριστικών τους (η «κοινή δεξαμενή») και οι απαγορεύσεις.Εμάς αφορούν όλα αυτά.(φωτογραφία: Πλακάτ απ’ την διαδήλωση της 1ης Αυγούστου. Είναι σαφές τι είναι που ενοχλεί!).
https://www.sarajevomag.gr/

Δημοσιεύτηκε 2 minutes ago από τον χρήστη selana

Posted in: Uncategorized